Veliki korak za Canyon & Prestigio u osvajanju trzista Azije
Gorinchem, Holandija – Dok eksperti najavljuju da ce Kina postati najvece PC trziste u godinama koje dolaze, Canyon i Prestigio vec preduzimaju strateske korake na trzistu Azije. Partnerstvo izmedju ASBIS grupe, vlasnika ova dva brenda, i Aoni kompanije, ce obezbediti redukciju troskova i optimizaciju resursa; ocejuje se dupliranje prihoda u 2010. Nedavno otvaranje skladista u Shenzhenu u Kini, bio je prvi korak u pravcu jacanja prisustva na trzistu Azije. Canyon & Prestigio menadzment svestan je znacaja i potencijala koji se pruza ulaskom u ovaj region. Daphne Su, predsednik, objasnjava: "Pogledajmo cinjenice. Kina je najveca i najnaseljenija zemlja sa 1.4 biliona stanovnika. To je 20% od ukupne populacije na Zemlji. Pored toga, mnogi eksperti predvidjaju znacajan rast u ovoj zemlji, u godinama koje dolaze, prodaje na malo, bolji pristup internetu, znacajan rast obima prodaje personalnih kompjutera. Kako Canyon i Prestigio obezbedjuju neophodne periferije za PC, prosirenje nasih aktivnosti i prisustva u Kini predstavlja jedan potpuno logican korak." | ||||
Partnerstvo izmedju kompanija ASBIS i Aoni ce stvoriti nov entitet Aosbis, koji ce biti posvecen razvoju brenda u Aziji. "Sta trenutno nedostaje u Kini: nijedan brend ne moze da isporuci vise od tri razlicite proizvodne grupe", potvrdila je Forster Su, Product Planning Director. "Zajedno sa Aoni, trzistu cemo ponuditi vise od pet proizvodnih linija od samog pocetka: web kamere, zvucnike, slusalice, miseve, tastature i notebook torbe. Pored toga, sada smo vlasnici fabrika koje proizvode mnoge proizvode iz naseg prodajnog programa, sto nam definitivno daje konkurentske prednosti." Pored toga, blizina odabranim partnerima, nece samo olaksati komunikaciju i prosiriti saradnju; vec ce i doprineti znacajnoj redukciji troskova uz optimizaciju efikasnosti i resursa. Strategija rasta ce nam omoguciti da nastavimo sa obezbedjenjem dobro dizajniranih i kvalitetnih proizvoda velikom broju kupaca u zemljama u kojima smo aktivni. Iako postavljen target da se prihodi u 2010. godini dupliraju izgleda izazovno, tim cvrsto veruje da je dostizan: "Posedujemo prave resurse na jednom mestu da to i uradimo ", rekla je Daphne Su. Tim od blizu 50 ljudi radice zajedno u 2010. godini na realizaciji ciljeva, u novom poslovnom prostoru koji je nedavno sagradjen. Prodajni program brenda je izmenjen za novo trziste kako bi adekvatno odgovorio njegovim specificnim potrebama. "Canyon se trenutno prodaje u 72 zemlje sveta i ja sam uzbudjen sto cemo uskoro uci i na trziste Kine. Kako je jedno od najvecih i trzista koja najbrze rastu u svetu, Kina sigurno predstavlja pravi izazov. Ipak, nast tim u Aziji je bio stub naseg uspeha i u prethodnim godinama, i siguran sam da smo dobro opremljeni da preuzmemo znacajan deo kineskog potrosackog trzista." – Geert van Dijk, VP Sales & Marketing, Canyon & Prestigio Corporate. Dugorocnim planovima predvidja se dalje sirenje u Juznoj i severno-istocnoj Aziji, kao i u Centralnoj i Juznoj Americi. Nove kancelarije bice otvorene i na ovim trzistima kako bi podrzale strategiju razvoja. "Ovo ce nam pruziti prostor za prodaju i ostatku sveta u bliskoj buducnosti ", potvrdila je Daphne Su. |
| |||
Vise informacija o ovoj vesti, kontaktirajte press@canyoncorporate.com ili press@prestigio.com | ||||
O kompaniji CANYON | ||||
O kompaniji PRESTIGIO Prestigio brend predstavlja ekskluzivnu kombinaciju elegancije i prefinjenosti, visokog kvaliteta proizvoda, napredne tehnologije i vrhunskog dizajna. Tezimo da obezbedimo napredan kvaliltet zivota sa luksuznim proizvodima za one koji uzivaju u kosmopolitskom nacinu zivota. Nas program krase razlicite kolekcije: GPS uredjaja, digitalnih foto ramova, uredjaja za smestaj podataka, prenosivih DVD plejera, notebook torbi i drugo. | ||||
O kompaniji Asbis | ||||
O komapniji Aoni |