ASBIS i Bang & Olufsen šire maloprodajnu mrežu u SAD: 3 nove prodavnice za luksuzno iskustvo kupovine

ASBIS i Bang & Olufsen šire maloprodajnu mrežu u SAD: 3 nove prodavnice za luksuzno iskustvo kupovine

ASBIS širi svoju prodajnu mrežu Bang & Olufsena prodavnica u Sjedinjenim Američkim Državama, nakon uspešnog otvaranja prodavnice u Milanu. Ove jeseni kompanija će otvoriti tri nove prodavnice u Kaliforniji, što predstavlja značajnu prekretnicu u kontinuiranoj saradnji sa poznatim brendom audio i video tehnologije. Nove prodavnice će biti otvorene u San Francisku, Los Anđelesu i Palo Altu, i očekuje se da postanu najveće prodavnice u globalnom maloprodajnom portfoliju Bang & Olufsena.

Prodavnica u Union Square-u u San Francisku biće najveći Bang & Olufsen prodajni objekat na svetu, prostirući se na impresivnih 500 kvadratnih metara na dva nivoa. Nakon toga biće otvorena prodavnica od 375 kvadratnih metara u Zapadnom Holivudu i prodavnica od 300 kvadratnih metara u tržnom centru Stanford u Palo Altu. Ovi novi maloprodajni objekti dizajnirani su da pružaju kupcima imerzivno iskustvo, prikazujući širok asortiman luksuznih zvučnika i televizora kompanije Bang & Olufsen kroz pažljivo kreirane izložbene prostore koji sofisticirano odražavaju kućna okruženja.

Pored prikaza proizvoda, prodavnice imaju za cilj da postanu kulturni centri unutar svojih zajednica. Svaka lokacija će nuditi kalendar događaja, uključujući nastupe lokalnih umetnika uživo, večeri slušanja ploča, filmske projekcije i panel diskusije, podstičući veću interakciju sa zajednicom. U prodavnicama će biti i posebne zone za slušanje, kafe barovi, stanice za personalizaciju proizvoda i program „prisutni umetnik“.

Posebno, svaka prodavnica će imati VIP prostor za prezentacije, koji će pružati privatno iskustvo klijentima koji žele diskreciju dok razgledaju proizvode. Kroz ovu stratešku ekspanziju, ASBIS i Bang & Olufsen ne samo da jačaju prisutnost brenda na konkurentnom maloprodajnom tržištu, već i redefinišu luksuzno iskustvo kupovine u Sjedinjenim Američkim Državama.

Kako nastavljamo da širimo partnerstvo sa Bang & Olufsenom, raduje nas što ćemo njihove izuzetne proizvode približiti široj publici u SAD. Naše nove prodavnice u Kaliforniji nisu zamišljene samo kao maloprodajni objekti, već kao društveni centri gde kupci mogu doživeti luksuz i izuzetan kvalitet Bang & Olufsen uređaja u imerzivnom okruženju. Verujemo da će ova inicijativa redefinisati iskustvo kupaca i ojačati našu posvećenost pružanju neuporedivog kvaliteta u svakoj interakciji,” kaže Sergej Kostevič, izvršni direktor ASBIS Grupe.