ASBIS otvorio reprezentativnu Bang & Olufsen prodavnicu u srcu San Franciska
ASBIS Group (WSE: ASB) – vodeći Value-Added Distributer, developer i pružalac ICT i IoT proizvoda, rešenja i usluga na tržištima Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA) – zvanično je otvorio prvi Bang & Olufsen salon u San Francisku, ujedno i najveću prodavnicu ovog brenda na svetu. Ovo otvaranje predstavlja prvi korak u ambicioznoj strategiji širenja Bang & Olufsen brenda u Kaliforniji. Tokom 2026. godine, Grupa planira otvaranje i upravljanje dodatnim prodavnicama u Los Anđelesu i Palo Altu.
ASBIS, putem svoje u potpunosti u vlasništvu kompanije ASBC, upravlja sa ukupno 41 premium i luksuznom monobrand maloprodajnom prodavnicom u 11 zemalja. U ovaj portfolio spada 33 Apple Premium Reseller prodavnice u sedam zemalja (iSpace), kao i šest Bang & Olufsen salona u pet zemalja – na Kipru, u Južnoj Africi, Gruziji, Italiji i sada u Sjedinjenim Američkim Državama.

Sergej Kostevič, izvršni direktor ASBIS Group, izjavio je:
„Zajedno sa kompanijom Bang & Olufsen otvaramo osmi salon ovog brenda. Zajednički timovi ASBIS-a i B&O-a svakom otvaranju pristupaju sa najvećom pažnjom – od pažljivog odabira prestižnih lokacija do dizajna prostora, sa ciljem da potrošačima pruže vrhunsko audio-vizuelno i luksuzno iskustvo. Sjedinjene Američke Države predstavljaju prirodno tržište za proizvode koji su globalno prepoznati po vrhunskom danskom dizajnu, kvalitetu i izuzetnom zvuku. Sa Bang & Olufsen brendom, ASBIS započinje svoje prisustvo na američkom tržištu, uz planirana još dva otvaranja u Kaliforniji tokom prve polovine 2026. godine – u Los Anđelesu i Palo Altu.“
Novo otvorena Bang & Olufsen prodavnica u San Francisku prostire se na dva nivoa i zauzima površinu od 500 m². Nalazi se na prestižnoj adresi Geary Street 146, u samom srcu Union Square-a, unutar najznačajnije luksuzne šoping zone grada, u okruženju brendova kao što su Louis Vuitton, Hermès, Chanel, Tiffany & Co. i mnogi drugi.






Prostor je osmišljen kao imerzivan, luksuzan i izrazito personalizovan, omogućavajući posetiocima da istraže posebno dizajnirane zone za slušanje i gledanje, u kojima je predstavljen širok asortiman Bang & Olufsen proizvoda. Slušne zone pažljivo su uređene uz kombinaciju umetničkih dela, savremenog nameštaja i potpuno integrisanih zvučnih sistema, kako bi kupci mogli da dožive proizvode u ambijentu koji podseća na sopstveni dom.
Prodavnica ističe skandinavsko poreklo Bang & Olufsen brenda i njegovu stogodišnju dizajnersku tradiciju, uz istovremeno poštovanje lokalnog arhitektonskog konteksta. Dizajniran od strane internog tima Bang & Olufsen-a, prostor karakterišu prepoznatljive aluminijumske završne obrade i drveni detalji, uz suptilnu referencu na oblik Meseca iz logotipa brenda.
U okviru flagship prodavnice u San Francisku predstavljeno je nekoliko ključnih sadržaja:
- B&O Atelier – vrhunska usluga personalizacije koja kupcima omogućava da kultne audio proizvode prilagode jedinstvenim materijalima, bojama i završnim obradama, spajajući tehnologiju i dizajn u personalizovana audio rešenja.
- B&O Lifestyle – luksuzni modni proizvodi i dodaci za potrošačku elektroniku koje je Bang & Olufsen lansirao u novembru 2025. godine.
- Personalization Lab – prostor u kojem posetioci mogu da personalizuju slušalice i zvučnike preciznim laserskim graviranjem monograma, poruka ili datuma.
San Francisko reprezentativna prodavnica takođe je mesto premijere prva tri od ukupno pet globalno jedinstvenih Beolab 90 zvučnika, koje je Bang & Olufsen Atelier kreirao povodom obeležavanja stogodišnjice brenda.
Otvaranjem svoje prve flagship prodavnice u Sjedinjenim Američkim Državama, ASBIS nastavlja da unapređuje svoje globalno maloprodajno prisustvo, pružajući izuzetna premium iskustva kupcima širom sveta.
