Canyon je osvojio prestiznu nagradu u Latinskoj Americi
Canyon je osvojio prestiznu nagradu u Latinskoj Americi
Canyon Graffiti linija osvojila je godisnju nagradu za najbolji dizajn proizvoda u Latinskoj Americi
GORINCHEM, Holandija – tokom poslednje nedelje oktobra 2010. CANYON je ucestovao na jednoj od najuticajnijih nagradnih ceremonija u IT industriji Latinske Amerike, nagrade kanala. Ove godine, dogadjaj je odrzan na Majami Bicu u Fountain Blue Hilton hotelu u prisustvu stampe, proizvodjaca, kupaca i distributera. Grupo Editorial M.A., domacin ovog dogadjaja i vlasnik uticajnog IT magazina Compuchannel, kao i izabrane sudije iz cele Latinske Amerike ucestvovali su na ovom dogadjaju kako bi se istakao visok nivo IT industrije u nekoliko kljucnih kategorija.
Marke kao sto su Microsoft, Logitech, Samsung, BenQ, Cisco, OKI, Sharp, LG, Dell, Xerox, Lexmark, HP, i Genius, izmedju ostalih, ucestovali su na ovom dogadjaju u pokusaju da osvoje nagrade i priznanja u razlicitim kategorijama: najinovativniji proizvod godine, najbolji dizajn godine itd.
CANYON je nagradjen za dizajn proizvoda godine za Graffiti Limited Edition.Cast je i zadovoljstvo izvojevati ovu razlicitost u odnosu na kanal za samo nekoliko meseci prisustva u regionu. Ovo je veoma vazno za nas jer Compuchannel je renomiran izvor za nase klijente sirom Latinske Amerike, rekao je Gerardo Hernandez, direktor Cayona za Latinsku Ameriku. CANYON pravi talase u Latinskoj Americi sa kompletnim prodajnim programom i stice udeo na trzistu Amerike u rekordnom vremenu. Brend je uspeo da se pokaze u punoj snazi i podigne lestvicu za buduce ucesnike u ovoj kategoriji.
CANYON tvrdi da je to upravo zbog stroge kontrole kvaliteta kao i dizajna proizvoda.Vise informacija o Compuchannel nagradama kanala 2010. potrazite na www.compuchannel.net